Como se faz um trabalho escolar : da escolha de um tema a composicao do texto (Record no. 10688)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
fixed length control field | 00850nam a2200277u 4500 |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION | |
control field | 20210702171033.0 |
007 - PHYSICAL DESCRIPTION FIXED FIELD--GENERAL INFORMATION | |
fixed length control field | ta |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION | |
fixed length control field | 080617|||||||||||||||||||||||||||||eng|u |
010 ## - LIBRARY OF CONGRESS CONTROL NUMBER | |
LC control number | 001 |
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER | |
International Standard Book Number | 9722314068 |
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME | |
Personal name | SERAFINI, Maria Teresa |
9 (RLIN) | 84 |
110 1# - MAIN ENTRY--CORPORATE NAME | |
Corporate name or jurisdiction name as entry element | Serafini, Maria Teresa |
9 (RLIN) | 85 |
245 10 - TITLE STATEMENT | |
Title | Como se faz um trabalho escolar : da escolha de um tema a composicao do texto |
Statement of responsibility, etc | Maria Teresa Serafini |
250 ## - EDITION STATEMENT | |
Edition statement | 4a ed. |
260 0# - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) | |
Place of publication, distribution, etc | Lisboa |
Name of publisher, distributor, etc | Editorial Presenca |
Date of publication, distribution, etc | 1996 |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION | |
Extent | 170p |
Other physical details | |
Dimensions | |
Accompanying material | |
Type of unit | |
Size of unit | |
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | |
Topical term or geographic name as entry element | Tecnicas de Estudo |
9 (RLIN) | 86 |
General subdivision | Trabalho academico |
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | |
Topical term or geographic name as entry element | Escrita |
General subdivision | Ensaio-Exemplo |
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | |
Topical term or geographic name as entry element | Escrita |
General subdivision | Introducao-Exemplo |
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | |
Topical term or geographic name as entry element | Escrita |
General subdivision | Conclusao-Exemplo |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) | |
Source of classification or shelving scheme | Universal Decimal Classification |
Item type | Books |
Withdrawn status | Lost status | Source of classification or shelving scheme | Damaged status | Not for loan | Collection code | Home library | Current library | Shelving location | Date acquired | Source of acquisition | Total Checkouts | Full call number | Barcode | Date last seen | Copy number | Price effective from | Koha item type | Total Renewals | Date last borrowed | Inventory number |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Withdrawn | Universal Decimal Classification | Reference | Nampula - Educação e Comunicação | Nampula - Educação e Comunicação | General Stacks | 21/05/2012 | ORG | 001 | 80810 | 21/02/2020 | P2012 | 21/05/2012 | Books | |||||||
Universal Decimal Classification | Reference | Nampula - Educação e Comunicação | Nampula - Educação e Comunicação | General Stacks | 21/05/2012 | ORG | 3 | 001 | 80809 | 21/02/2020 | 21/05/2012 | Books | 1 | 06/03/2017 | ||||||
Universal Decimal Classification | Reference | Nampula - Educação e Comunicação | Nampula - Educação e Comunicação | General Stacks | 21/05/2012 | ORG | 4 | 001 | 80808 | 21/02/2020 | 21/05/2012 | Books | 23/04/2019 | 4050 | ||||||
Universal Decimal Classification | Reference | Nampula - Educação e Comunicação | Nampula - Educação e Comunicação | General Stacks | 21/05/2012 | ORG | 1 | 001 | 80807 | 08/12/2022 | 21/05/2012 | Books | 05/04/2022 | 4057 | ||||||
Universal Decimal Classification | Reference | Nampula - Educação e Comunicação | Nampula - Educação e Comunicação | General Stacks | 26/06/2012 | ORG | 1 | 001 | 84655 | 21/02/2020 | 24/06/2013 | Books | 1 | 09/02/2016 | ||||||
Universal Decimal Classification | Reference | Nampula - Educação e Comunicação | Nampula - Educação e Comunicação | General Stacks | 26/06/2012 | CAH | 001 | 88581 | 21/02/2020 | 24/06/2013 | Books |