Criar, gerir e animar uma publicacao Daniel Fra
Material type: TextPublication details: Lisboa INDE - Intercooperacao e Desenvolvimento 1998Description: 186pISBN:- 9729693153
Item type | Current library | Collection | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|---|
Books | Nampula - Educação e Comunicação General Stacks | Reference | 070 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 88571 | |
Books | Nampula - Educação e Comunicação General Stacks | Reference | 070 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 88570 | |
Books | Nampula - Educação e Comunicação General Stacks | Reference | 070 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 88569 | |
Books | Nampula - Educação e Comunicação General Stacks | Reference | 070 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 88568 | |
Books | Nampula - Educação e Comunicação General Stacks | Reference | 070 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 81067 | |
Books | Nampula - Educação e Comunicação General Stacks | Reference | 070 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 81066 | |
Books | Nampula - Educação e Comunicação General Stacks | Reference | 070 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 81065 | |
Books | Nampula - Educação e Comunicação General Stacks | Reference | 070 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 81064 | |
Books | Nampula - Educação e Comunicação General Stacks | Reference | 070 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 81063 | |
Books | Nampula - Educação e Comunicação General Stacks | Reference | 070 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 81062 | |
Books | Nampula - Educação e Comunicação General Stacks | Reference | 070 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 81061 | |
Books | Nampula - Educação e Comunicação General Stacks | Reference | 070 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 81060 | |
Books | Nampula - Educação e Comunicação General Stacks | Reference | 070 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 81059 | |
Books | Nampula - Educação e Comunicação General Stacks | Reference | 070 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 81058 |
There are no comments on this title.